🌿🌳Jeg gikk en tur på stien og søkte skogens ro🌿🌳
Her utforsker barna en sansekasse fylt med ulike former av tørre matvarer. De bruker hendene til å kjenne, klemme og oppdage. Smakte litt gjorde de også.
Gjennom lek stimuleres sansene deres, og de får erfaring med forskjellige teksturer, temperaturer og motstand. Aktiviteten gir rom for nysgjerrighet, ro og kreativ utfoldelse i en trygg og inspirerende setting.
Ekstra gøy er det å legge til andre ting som små baller og dinosaurer ❤️💛🤎🎨🦖🦕
Nydelig turvær i dag 🌸🌿 denne våren er vi jammen heldige med ☀️☀️🌿
I dag har vi hatt russedåp for førskolebarna!
Det er klart det må feires at "avgangselevene" har fullført sin tid i barnehagen 🎈🇳🇴🎉
Det var stor stas med ekstra oppmerksomhet og veldig rart å få vann i håret.
Endelig er det snart 17 mai 🇳🇴🎈🎉
🌿🌸🌿
Blomster små
Gule, blå
Titter opp av marken nå
Vinker til barna lill
For de er så snill
🌸🌿🌸🌿
En nydelig turdag.
Endelig kan vi se skikkelige vårtegn med mange blomster som spirer, knopper som kommer på trærne og fuglene synger!
Det er vår☀️🌿🌸
🧘😌Yoga😌 🧘
Pust, ro, styrke og mestring for alle ☀️
🌧️☔️En er en, og to er to –
vi hopper i vann, vi triller i sand.
Sikk, sakk, vi drypper på tak,
tikk, takk, det regner i dag.
Regn, regn, regn, regn,
øsende regn, pøsende regn,
regn, regn, regn, regn,
deilig og vått, deilig og rått!
En er en, og to er to –
vi hopper i vann, vi triller i sand.
Sikk, sakk, vi drypper på tak,
tikk, takk, det regner i dag ☔️🌧️


